Džeinas stāsts

Esmu no Londonas un ierados Ņujorkā meklēt piedzīvojumus un atradu tos! Tas sākās ar karjeru izklaides industrijā, strādājot ar aktrisēm un modelēm televīzijā un kino. Kā kastinga direktore un producente, es iepazinu visus nozares aspektus, kas cieši saistīti ar ārējo izskatu. Lielāko daļu no tēla, protams, sastādīja meikaps. Lai vai kā, man nevajadzēja ilgu laiku, lai saprastu, ka grims joprojām bija otrās šķiras pilsonis. Nebija nozīme, kas ir tā sastāvā, galvenais, lai tas labi nosegtu un turētos pietiekami ilgi, līdz epizodes uzņemšanas beigām. Sliktākais bija tas, ka šis meikaps veicināja ādas problēmas, kas apdraudēja karjeru un mazināja pašapziņu. 24 gadus atpakaļ, pulksten trijos no rīta man prātā ienāca ideja: “Kā būtu ar meikapu, kas būtu labs ādas veselībai?”.

Un tā 1994. gadā, jane iredale zīmols aizsākās ar vienu produktu, birstošo minerālu pūderi Amazing Base (kas joprojām ir kosmētikas līnijas zvaigzne). To nekavējoties atzinīgi novērtēja dermatologi un plastikas ķirurgi, pateicoties tā spējām nomaskēt, dziedēt un aizsargāt. Pacienti to iemīlēja, jo neizjuta to kā grimu; tas tikai radīja skaistu, nevainojamu ādu. Kā papildus bonuss – ādas kvalitāte kļuva aizvien labāka.

Tikmēr es pārcēlos no mājām, kur tas viss sākās, uz nomali Masačūsetsā, lai dibinātu ofisus un izplatīšanas birojus. Sirdī es tiešām esmu lauku meitene, un, atrodoties vidē, kuru ieskauj bioloģiskās lauksaimniecības un dārzi, mana dvēsele gavilēja un es iedvesmojos savam darbam. (Manam sunim arī tur patika). Man tā ir svētība – staigāt dārzā, vākt un ēst avenes, kuras vēl ir siltas no saules, tad mēģināt izdomāt, kā šo svaigo, veselīgo pieredzi pārnest uz kosmētikas produktiem. Man vienmēr ir bijis svarīgi, lai kosmētika liek izskatīties labi, justies labi un būtu laba (veselīga) ādai. Tā kā man pašai nepatīk lieka kņada, es vēlos, lai to ir arī viegli uzklāt un tā pilda vairākas funkcijas, lai sieviete var justies un izskatīties satriecoši pēc iespējas īsākā laikā.

Šobrīd zīmols ir sasniedzis visu vecumu un tautību sievietes. Tā DNS ir iestrādāta pārliecība, ka meikaps ir vislabākais, kad tas nemēģina padarīt sievieti atbilstošu jaunākajām modes tendencēm, bet gan izceļ viņas dabisko skaistumu un ļauj izpausties un mirdzēt viņas personībai.

Manuprāt, iespējas ir bezgalīgas.

Mans mērķis ir radīt produktus, kas liek izskatīties labi, justies labi un ir labi ādai
— Džeina